Flygandegrisar

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Jennifer - 1 maj 2013 15:22

Har haft en super valborg med tejerna (Maja, Nina, Tuva o Clara). Tänker inte berätta allt vi gjorde för ärligt tror jag inte att ni bryr er så mycket. Har jag rätt? Dessutom skrev jag ju lite kort om deti förra inlläggen och alla gör ju typ samma sak på valborg så. Men jag måste få berätta en sak: Imorse åkte jag, Nina o Maja o kollade på två veckor gamla hundvalpar! Ni kan ju gissa hur små o söta dom var!!! Helt sjukt. <3

PS: Min o Majas favvo-båt på forsränningen var teletubbis-båten. haha., dom vinkade faktiskt till oss! :')


Dagens läge:

Ska snart göra glaaas i våran glassmaskin! Typ en jordgubb och mjölkchoklad med dajm glass. Hehe!

Så nu ska jag visa er lite bilder på ingerdienser till en så god glass kan se ut: (Handlade nyss)

        

Inte allt men det var det ag behövde handla! (okej man ser typ inget men strunta i det nu o fortsätt läsa!)

Det här med att göra egen glass är ju väldigt bra! 1. Det blir billigare i längden. 2. Nyttigare 3. Man kan välja smaker själv o.s.v Det är ju bra, såvida man inte råkar köpa GB-glass (tiptop för att vara exakt) till sig själv när man ändå handlar. FATTA: JAG KÖPTE EN FÄRDIG GLASS NÄR JAG HANDLADE INGREDIENSER TILL EN HEMMAGJORD! (Fråga inte varför Caps Lock.) Fast aja YOLO liksom! x)

                                                  
                                                  
         Komentera & fråga gjärna!//JNY

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Skitbra asså! =D
 Helt ok. :)
 Fi f*n! Önskar jag aldrig sett den! :'(
 Rolig men meningslös! :P
 När kommer nästa inlägg?!?!? =))))
 Intresant... Tja... Typ... Eller inte...
 Varför det namnet? xD
 Är du sjuk? :0)
 fgfhgddhbshffdabfhjvhjdbjwh
 Du borde skriva mer om grisar med flygande vingar! X'D

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards